الثلاثاء، 7 أبريل 2015

رسائل غرام




بالطبع مسجات الغرام القصيرة للموبايل هي الافضل بدل ما تقعد حاطط ايدك على خدك او العكس وتفتكر الذي مضى وتسترجع ذكريات الماضي وخلافه.

المفروض تبقى ايجابي اكتر وتحكي عن شعورك – اللي راضي بيه على قولة محمد محيي – بس المشكلة لو مش بتنكسف فالحل في رسائل حب مضحكة مصرية للعشاق ازاي يعني مش كلنا نقدر نقول كلام حلو وتحكي عن نفسك بشكل مباشر ولاختصار الوقت عليك باحلى مسجات حب مصرية هي الحل – مش لجميع مشاكل الشعر – : احلى رسائل حب مصرية تقدر من خلالها تقول اللي نفسك بدون استعانة باسامة منير ومعانا اتصال تليفوني ولا غيره هما دول:
***
احسن ما تتفرج على المسلسلات التركية و قصص الحب والهيام الرومانسية وبدل ما تقعد تتحسري على مهند وكريم او تحلم بحريم السلطان فضي نفسك لثواني ودور على الموبايل او الجوال بتاعك ولا حتى اللاب توب واستعد مع مسجات حب قصيرة عشان تعيش جو الرومانسية والشوق والعشق احسن من الفرجة وبس.
يعني يكفي انك تقوم بارسال حبة رسائل عشق جنون قوية واجمل رسائل حب 2015 واحلى مسجات عشق ووله وهيام قصيرة رومانسية جامدة ومعتبرة لنصفك الاخر ، او حتى تسمعه بيتين خواطر مليانين عشق وهيام ولو حبيبك بعيد عنك ابعتله مسجات حب واروع رسائل عشق وشوق وغرام قصيرة تقوله فيها كل اللي في نفسك.
مسجات عشقبس بما ان الوحي معصلج اليومين دول مع ناس كتير ومش معقولة وسط كل المشاغل اللي عليك تقعد تفكر كمان وتفتكر نفسك نزار قباني وتكتب في الاخر كلام ملوش لازمة لا خليك في المضمون والجاهز واستعين باجمد رسائل عشق مصرية وغير مصرية مليانة وله وهيام وحب جنون واخر رسائل حب وغرام وشوق جديدة وكل المشاعر المتقدة الملتهبة الحالمة دي ، وعيش.
***
بما اننا في عصر الديجيتال وكل حاجة حوالينا بقت بتمشي بسرعة جدا..
فمحتاجين مش بس رسائل حب .. او رسائل شوق مصرية ومش مجرد رسائل حب مصرية بحيث تكون رسائل حب قصيرة للموبايل حلوة جديدة جامدة وبفضل ان تكون مضحكة بل مضحكة جدا للتعبير من خلالها عن شدة الحب والشوق والعشق الذي لا ينتهي مفعوله بانتهاء قراءة هذه الرسائل.
وعشان مفيش وقت للحب اصلا اخترعوا او ابدعوا في مسجات حب وشوق قصيرة للموبايل ومنها احلى رسائل حب مصرية واهو من رسائل حب مضحكة قصيرة مصرية تبقى عبرت عن شعورك للشخص او للبنت اللي مرتبط بيها ومن ناحية تانية مضيعتش وقتك بسبب وبفضل مسجات الحب القصيرة المصرية والمضحكة اعرف بعضها من هنا:
***



رسائل غرام - screenshot thumbnailرسائل غرام - screenshot thumbnailرسائل غرام - screenshot thumbnail

رسائل غرام - screenshot thumbnailرسائل غرام - screenshot thumbnail

رسائل صباحية



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق